Veelgestelde vragen poppodium en theater

Ik kan mijn tickets nergens meer vinden, wat nu?

Stuur ons even een mailtje (info@cpunt.nl) o.v.v. het emailadres waarop je de tickets hebt geboekt en de voorstelling. We sturen dan opnieuw je tickets. 
NB: uitgezonderd tickets die via onze website door TicketMaster worden verkocht of een externe partij. 

Let op: koop altijd tickets rechtstreeks via onze website en niet buiten onze website om; Weet Waar Je Koopt.

Ik ben slecht ter been/zit in een rolstoel. Zijn de gebouwen en zalen van C. rolstoelvriendelijk?

In ons theater en poppodium hebben we goede plekken waar je met je rolstoel kan zitten in de zaal. Bel naar onze Informatie en Ticketbalie (023-5563700). Dan kijken we hoe we rekening kunnen houden met je wensen. 

Lees meer over de toegankelijkheid van onze gebouwen en website

Mag ik eten en drinken in de zaal?

In onze theaterfoyers kan je drankjes en bittergarnituren bestellen. In onze theaterzalen is het niet toegestaan eten of drinken mee te nemen. 
In onze poppodiumzalen is een bar waar je je drankjes tijdens de show kan bestellen. 
In ons café is er ook een kleine kaart. 
 

Ik wil graag meer dan 10 tickets kopen, kan dat?

Ja, dat kan. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 023 – 5563700. Dan maken wij dit voor je in orde.

Ik zie dat er nog 3 stoelen zijn, maar ik kan er geen 2 van boeken, waarom niet?

Om te voorkomen dat onze zalen gevuld worden met overal 1 stoel vrij, houdt ons ticketsysteem dit tegen en plaatst zoveel mogelijk naast elkaar. Bij een zaal met ‘laatste stoelen’ is dit een beetje vervelend. Hier wordt aan gewerkt. Neem contact op met onze Informatie & Ticketbalie (023-5563700). Zij zorgen razendsnel voor je tickets. 

Nieuws en aankomende events van Cpunt in je mail?

Ontvang nieuwsbrief

Volg Cpunt op social media